Close
Du har ingen varer i handlekurven.
Søk

Retur og Bytte

Varer som skal byttes må være i original emballasje og merkelapper på klær skal henge på. Original emballasje, som skoesker, må ha en pose eller lignende rundt seg så esken kan brukes til neste kunde. Produktet skal være ubrukt og fremstå som nytt. 

Enhver håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon, og som har ført til en verdireduksjon, kan vi kreve erstatning for (jf. Angrerettloven §25). Vi vil da ta kontakt med deg.

Har du fått levert en vare som du ønsker å returnere eller bytte så er det to alternativer for hvordan du går frem.

Alternativ 1: Bytte i butikk. Ta med produktet til vår butikk på Gulskogen, så kan du returnere eller bytte det der. Husk å ta med original emballasje og pakkseddel.

Alternativ 2: Sende produktet tilbake til oss og bestille nytt. Da sender du produktet du har fått i retur til oss, med utfylt skjema og pakkseddel vedlagt. Legg så inn en ny bestilling via nettsiden på det produktet du ønsker istedenfor. Da får du riktig produkt raskt levert hjem og penger for ditt første kjøp blir refundert. Dersom du har valgt faktura vil denne bli slettet så fort vi har mottatt og behandlet returen. På den nye bestillingen du legger inn kan du velge faktura, da vil forfallsdato for ny faktura og dato du mottar pengene for ditt første kjøp mest sannsynlig være ganske like.

Slik går du frem for å bytte en vare kjøpt i nettbutikken:

  • Legg inn en ny bestilling på varen du ønsker å bytte til
  • Send varen du ønsker å bytte i retur. Legg ved utfylt skjema og pakkseddel som fulgte med sendingen

Retur:

Ved retur av vare vil returkostnadene belastes av forbrukeren, så sant vi ikke har sendt deg feil vare (jf.Angrerettloven §15 første ledd). Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager.Pakk inn produktet(ene), 

  1. Fyll ut returskjema på framsiden av dette arket.
  2. Pakk inn produktet(ene), returskjemaet legger du inni pakken. Når du pakker varene kan du benytte samme eske/pose som vi brukte eller om du pakker den inn i noe annet. Det viktigste er at produktet(ene) ikke blir skadet, det gjelder også embalasje på varene. DVS at hjelmer, sko og alt som ligger i esker må pakkes i noe ekstra før den sendes. Enten i en pose, gavepapir e.l.
  3. Pakken skal så sendes til følgende adresse;
    Tri-Sport AS, Guldlisten 20, 3048 DRAMMEN 
  4. Lever pakken til posten eller postnord. Vi anbefaler Posten. Returfrakten betaler du selv og vi anbefaler på det sterkeste å velge retur med sporing. Vi påtar oss ingen ansvar for pakken før vi har mottatt den/de av fraktleverandøren.
    Prisen for å sende en pakke i retur varierer etter hvor i landet du bor. Det regnes ikke at returfrakten vil koste mer enn 270kr, ofte betaler du hos Posten mellom 150kr og 200kr for å sende en pakke i retur til oss.
  5. Når vi mottar pakken hos oss vil vi behandle din retur. Vi sjekker at alt er OK, før vi gir beskjed til klarna om tilbabetaling. De vil dermed utbetale pengene eller slette evt. faktura. Dette kan ta alt fra 2-7 dager. 

Adressen er Tri-Sport AS Guldlisten 20, 3048 Drammen.

Vi har utvidet returtid i november og desember i forhold til Black Week og julegavehandel. Alle ordre vil være mulig å bytte innen 15.januar.2022.