Varer som skal byttes må være i original emballasje og merkelapper på klær skal henge på. Original emballasje, som skoesker, må ha en pose eller lignende rundt seg så esken kan brukes til neste kunde. Produktet skal være ubrukt og fremstå som nytt.
Enhver håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon, og som har ført til en verdireduksjon, kan vi kreve erstatning for (jf. Angrerettloven §25). Vi vil da ta kontakt med deg.
Har du fått levert en vare som du ønsker å returnere eller bytte så er det to alternativer for hvordan du går frem.
Alternativ 1: Bytte i butikk. Ta med produktet til vår butikk på Gulskogen, så kan du returnere eller bytte det der. Husk å ta med original emballasje og pakkseddel.
Alternativ 2: Sende produktet tilbake til oss og bestille nytt. Da sender du produktet du har fått i retur til oss, med utfylt skjema og pakkseddel vedlagt. Legg så inn en ny bestilling via nettsiden på det produktet du ønsker istedenfor. Da får du riktig produkt raskt levert hjem og penger for ditt første kjøp blir refundert. Dersom du har valgt faktura vil denne bli slettet så fort vi har mottatt og behandlet returen. På den nye bestillingen du legger inn kan du velge faktura, da vil forfallsdato for ny faktura og dato du mottar pengene for ditt første kjøp mest sannsynlig være ganske like.
Slik går du frem for å bytte en vare kjøpt i nettbutikken:
Retur:
Ved retur av vare vil returkostnadene belastes av forbrukeren, så sant vi ikke har sendt deg feil vare (jf.Angrerettloven §15 første ledd). Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager.Pakk inn produktet(ene),
Adressen er Tri-Sport AS Guldlisten 20, 3048 Drammen.
Meld deg på vårt nyhetsbrev, og få nyheter og tilbud rett i inboksen!